Бережанська Районна Рада

e-mail: office@berezhany-rrada.gov.ua

Звернення, заяви, оголошення
Друк

ОГОЛОШУЄМО КОНКУРС

Відповідно до ст.ст.7, 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Положення про порядок надання в оренду майна спільної власності територіальних громад району, Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад району та Порядку проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад району, затверджених рішенням Бережанської районної ради № 263 від 02.04.2008 року (із змінами та доповненнями), конкурсна комісія по проведенню конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад району оголошує конкурс на надання в оренду приміщення на другому поверсі за великим залом засідань Бережанської районної ради по вул. Шевченка, 15 загальною площею 47,1 м2.

Умови конкурсу:

  • дотримання вимог щодо експлуатації об’єкта та майна;
  • ефективне використання об’єкта оренди.

Незалежна оцінка вартості приміщення, що пропонується для передачі в оренду проведена. Ринкова вартість майна, яка буде використана при розрахунку орендної плати становить: 238410 грн.

Кінцевий термін прийняття пропозицій учасників конкурсу - 22 листопада 2018 року. Дата, час і місце проведення конкурсу: 23 листопада 2018 року о 10 год. в залі засідань Бережанської районної ради за адресою: м.Бережани, вул.Шевченка, 15.

Бажаючі взяти участь у конкурсі до 22 листопада 2018 року включно подають до Бережанської районної ради (каб.24, 2-й поверх) такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі;
  • копію документа про державну реєстрацію суб’єкта господарювання;
  • копії установчих документів;
  • довідку про реєстрацію платника податку.

Телефон для довідок: 0986446297

 
Друк

ЗВЕРНЕННЯ

до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо неможливості підвищення ціни на газ для населення

Підвищення ціни на газ стало однією з найскладніших для України вимог МВФ щодо продовження співпраці та отримання кредитів міжнародних фінансових організацій з метою забезпечення фінансової стабільності у державі.

Ми, депутати Бережанської районної ради, наголошуємо на тому, що будь-яке підвищення ціни на житлово-комунальні послуги для населення, зокрема на газ, суттєво вплине на добробут українських родин. Унаслідок збільшення тарифів мільйони громадян нашої країни не матимуть змоги сплачувати за комунальні послуги й опиняться за межею бідності, знизиться платоспроможність українців, зросте трудова міграція, а в підсумку це матиме довготривалі негативні соціальні й економічні наслідки, вкрай дестабілізує суспільну ситуацію, що особливо небезпечно в умовах російської агресії. Вважаємо, що підвищення ціни на газ порушує Конституційні права громадян України на достойний рівень життя, а тому є неприпустимим. Наголошуємо, що внутрішні резерви України за умови їх ефективного використання та викорінення корупції дозволять забезпечити економічну незалежність держави, у т.ч. й енергетичну. Ми переконані, що спершу необхідно підвищити зарплати українцям, а вже потім – ціни на газ. Змінюючи тарифи, потрібно застосовувати субсидійні виплати для компенсації зростання видатків із сімейних бюджетів українських родин.

Саме тому ми, депутати Бережанської районної ради, маємо обов’язок стати на захист людей, що нас обирали, та від імені всіх жителів, звернутися до керівництва держави з вимогою не підвищувати ціни на газ та створити українцям належні умови для економічної стабільності. Ми усвідомлюємо зобов’язання України перед МВФ, проте вважаємо, що які вимоги не ставили б міжнародні кредитори, завданням влади передовсім є захист своїх громадян.

Прийнято на сесії

Бережанської районної ради

«26» жовтня 2018 року

 
Друк


Народному депутату України

Юрику Тарасу Зеновійовичу

Звернення

   До Бережанської районної державної адміністрації та районної ради надійшло звернення від ДП «Бережанське ЛМГ» про можливу несплатоспроможність та ряд інших негативних наслідків, що можуть виникнути у підприємств лісової галузі у зв’язку з вступленням у дію Закону України №2497-VIII від 10.07.2018 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств».

   У відповідності до статті 273 цього закону, податковим законодавством, крім сплати рентної плати, передбачено сплату земельного податку за всі лісові землі, що перебувають у користуванні підприємства. Ставка податку за 1 га лісових земель встановлюється відповідно до статей 274 та 277 Податкового кодексу в розмірі встановленому для земель сільськогосподарського призначення.

   Оскільки потреба в коштах по сплаті земельного податку не була врахована при плануванні виробничо-фінансової діяльності підприємства- це приведе до вилучення коштів призначених для забезпечення ведення господарської діяльності для їх погашення, що негативно позначиться на виробничій діяльності підприємства.

   Суми, які підлягатимуть до сплати як земельний податок є нововведеним платежем, який не був врахований при плануванні виробничо-фінансової діяльності підприємства лісової галузі у 2018 році та незапланованій при складанні ВФП на 2019 рік.

    Розрахунки проведені підприємствами лісової галузі показують фізичну несплатоспроможність підприємств по сплаті податкових зобов’язань з врахуванням введених змін до Діючого Податкового кодексу з вступом в дію цього закону.

   Крім цього при прийнятті рішення про введення в дію цього закону, Фіскальною службою та територіальними контролюючими органами, допускаються порушення презумпції правомірності рішень платників податків як основного принципу побудови податкового законодавства України (підпункт 4.1.1. ст. 4.1 статті 4 Податкового Кодексу України).

     Податкові зобов’язання, що виникають у зв’язку з прийняттям Закону істотно впливають на фінансові можливості у роботі та призведуть до порушення фінансової стабільності підприємства і неспроможності по сплаті податкових зобов’язань та виконання договірних умов без зміни ціни на лісопродукцію та дров’яну сировину.

За наведеними розрахунками про фінансово-господарську діяльність підприємства вимушені будуть істотно збільшувати ціну на лісопродукцію та дров’яну сировину до обґрунтованих ним розмірів. Це поставить під загрозу в подальшому виробничу діяльність як самого підприємства, так і бюджетних та господарських організацій, що перебувають у договірних умовах з підприємствами лісової галузі.

Враховуючи ситуацію, яка склалася звертаємося до Вас вийти з законодавчою ініціативою про перегляд окремих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» в частині оподаткування лісових земель. Визначення розміру ставки земельного податку за лісові землі проводити з врахуванням всіх об’єктивних чинників, які можуть вплинути на подальшу діяльність підприємств лісової галузі.

Звернутись:

1. До Комітету Верховної ради з питань податкової та митної політики про внесення пропозиції до Верховної ради України про призупинення дії закону до кінця 2018 року.

2. До Державної фіскальної служби України про вжиття заходів реагування та недопущення тиску контролюючих територіальних органів на підприємства лісової галузі на період перегляду до часу вирішення даного питання на законодавчому рівні.

3. До Міністерства фінансів України про проведення детального моніторингу фінансового стану та аналізу діяльності лісової галузі та встановлення об’єктивно обґрунтованого розміру ставки земельного податку за лісові землі з врахуванням всіх об’єктивних чинників.

Прийнято на 37 сесії

Бережанської районної ради

28.09.2018 року

 

 
Друк

Президенту України Порошенку П.О.

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

ЗВЕРНЕННЯ

депутатів Тернопільської обласної ради

щодо відновлення фінансування компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та добровольцям-учасникам антитерористичної операції за рахунок субвенції з Державного бюджету України

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 197 «Деякі питання надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах» затверджено Порядок надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах (далі – Порядок).

Дія Порядку поширюється на окремі категорії осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах.

Вважаємо, що вказаний Порядок призводить до обмеження пільг особам, які відповідно до пункту 7 частини першої статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (зокрема учасники бойових дій) мають право на безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів незалежно від відстані та місця проживання.

Враховуючи наведене, ми, депутати Тернопільської обласної ради, просимо відновити фінансування компенсації окремим категоріям громадян, які мають право на пільговий проїзд відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та добровольцям-учасникам  антитерористичної операції за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам у безготівковій формі.

Прийнято

09 серпня 2018 року на десятій сесії Тернопільської обласної ради шостого скликання

м. Тернопіль 

 

 
Друк

З метою додержання Закону України «Про захист  економічної конкуренції», керуючись п.20 ч.1 ст. 43, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.11 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», ст. 10 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», беручи за основу Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності, затверджене Наказом Фонду державного майна України від 29.08.2011 №1270 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2011 р. за №1096/19834), враховуючи рішення Бережанської районної ради від 25 лютого 2016 року № 52 «Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки майна, яке перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад Бережанського району», комісія з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки майна, яке перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад Бережанського району оголошує проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки приміщення загальною площею 47,1 м2 на другому поверсі, за великим залом засідань адмінбудинку районної ради (м.Бережани, вул.Шевченка,15).

Проведення конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності відбудеться в приміщенні адмінбудинку районної ради (2 поверх, зал засідань) 17 жовтня 2018 року о 1000 год.

Об'єкт оцінки:

- приміщення площею 23,1 м2;

- приміщення площею 10,6 м2;

- сходи 13,4 м2.

На  розгляд комісії подаються підтвердні документи суб’єктів оціночної діяльності, а саме:

- заява про  участь  у  конкурсі  з відбору суб'єктів оціночної діяльності за встановленою формою;

- копія установчого документа претендента (копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- копії кваліфікаційних документів оцінювачів,  які працюють  у штатному  складі  і  яких  буде  залучено  до проведення оцінки та підписання  звіту  про  оцінку  майна;

- письмові згоди  оцінювачів,  яких  буде  додатково   залучено претендентом  до  проведення  робіт  з  оцінки  майна та підписання звіту про  оцінку майна,  завірені їхніми  особистими  підписами,  а  також   копії   кваліфікаційних документів оцінювачів;

- копія сертифіката  суб'єкта  оціночної  діяльності,  виданого претенденту Фондом державного майна України;

- інформація про претендента (документ,  який містить відомості про  претендента  щодо  його  досвіду  роботи,   кваліфікації   та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним,  з незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо).

Конкурсна пропозиція претендентів  подається  в  запечатаному конверті і  має  містити  пропозицію  щодо  ціни  виконання робіт, калькуляції витрат,  пов'язаних з виконанням робіт,  а також строк виконання  робіт  (у  календарних днях).

Кінцевий термін подання документів – 16 жовтня 2018 року.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають документи до Бережанської районної ради (вул. Шевченка,15, ІІ поверх, каб. 24 (моб.телефон 0986446297).

 

 
Друк

 

Увага!

До відома депутатів районної ради та запрошених!

Засідання 37 сесії районної ради переноситься на п'ятницю,

28 вересня 2018 року.


Початок роботи о 10:00 год.

 
Друк

ЗАЯВА

Бережанської районної ради Тернопільської області про підтримку звернення Президента України, Верховної ради України до 

Вселенського Патріарха Варфоломія щодо надання Томосу про автокефалію Православній Церкві в Україні

Бережанська районна рада Тернопільської області підтримує звернення Президента України Петра Порошенка до Вселенського Патріарха Варфоломія про надання Томосу про автокефалію Православній Церкві в Україні від 17 квітня 2018 року.

Вважаємо, що таке рішення Константинопольської Матері-Церкви буде актом глибокої історичної справедливості, оскільки саме з Константинополя Україна прийняла Хрещення. Рішення про автокефалію сприятиме міжконфесійному і церковно-державному діалогу в Україні на засадах релігійної свободи та міжконфесійного миру, стане важливим кроком для забезпечення прав, свобод та релігійних потреб громадян. Створення автокефальної Православної Церкви в Україні зміцнить єдність українського суспільства, усуне ще одну можливість деструктивного втручання ворожих зовнішніх сил у політичні та соціальні процеси в Україні.

В діях центральних органів влади, органів місцевого самоврядування немає втручання у питання віросповідання, адже річ іде у сприянні щодо визнання однієї з найбільших традиційних Церков України. Це не тільки не суперечить Конституції України, але є прямим обов’язком держави, який закріплений ст.30 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Впродовж століть Церква була не тільки релігійним, а й духовно-патріотичним виховником української нації, тому ми не можемо залишитись осторонь процесів утвердження та визнання автокефалії і нехай нам у цьому допоможе Господь.

Прийнято на тридцять другій сесії

Бережанської районної ради

16 травня 2018 року

 

 
Друк

ОГОЛОШЕННЯ

На виконання рішення районної ради від 16 травня 2018 року №343 «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника комунального некомерційного підприємства «Бережанський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги», Бережанська районна рада оголошує про початок формування конкурсної комісії по проведенню конкурсу на зайняття вакантної посади керівника комунального некомерційного підприємства «Бережанський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги » .

Склад комісії 8 членів, з них:

- 4 представники органу управління (районна рада);

- 4 представники, делеговані громадськими об’єднаннями (організаціями) Бережанського району з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та /або у сфері запобігання корупції та антикорупційної діяльності (з умовою реєстрації таких громадських об’єднань (організацій) не менше як 2 роки до дати прийняття рішення про проведення конкурсу) – по одній особі від кожного громадського об’єднання (організації).

Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подавати начальнику відділу з гуманітарних питань виконавчого апарату районної ради (каб.№ 20), (телефон для довідок: 0974801100 ) до 01.06.2018 року включно, у паперовому вигляді:

1) лист у довільній формі, підписаний керівником громадського об’єднання (організації), із зазначенням кандидатури, яка рекомендується для включення до складу конкурсної комісії. До листа додається заява-згода кандидата на участь у роботі комісії;

2) копія статуту громадського об’єднання ( організації), завірена належним чином.

 
Друк
 
Друк

«Корпус миру США в Україні»

Американське урядове агентство «Корпус миру США в Україні» оголошує конкурс з пошуку партнерів в рамках проекту «Розвиток громад» серед  громадських або благодійних організацій, органів місцевого самоврядування (сільські, селищні, міські, районні та обласні ради, ЦНАПи), державних установ (центри зайнятості, музеї, бібліотеки, національні парки) та комунальних установ (агенції економічного або регіонального розвитку).

Що це Вам дає?

1) До Вас, на безоплатній основі, завітає американський волонтер, який впродовж двох років надаватиме професійну допомогу в реалізації проектів, спрямованих на:

- посилення громадянського суспільства;

- сталий організаційний розвиток;

- покращення економічних можливостей;

- ефективне місцеве самоврядування (децентралізацію).

2) Корпус Миру пропонуватиме приймаючій стороні безкоштовні тренінги з планування та управління проектами та інших тем;

3) Приймаюча сторона може подавати заявки на міні-гранти, які адмініструє Корпус Миру;

4) Корпус Миру буде намагатися всіляко підтримувати тих українських партнерів, які проявили свої лідерські якості через співпрацю з волонтером;

5) Спілкуватися з носієм англійської мови (перед приїздом в Україну волонтери вивчають українську мову).

Що від Вас потрібно?

1) Бажання прийняти у себе на два роки американського волонтера;

2) Заповнити і подати: Анкету для запрошення волонтера Корпусу Миру з проекту «Розвиток громад» + дві Анкети з описом приймаючих родин (прикріплені файлі);

3) Забезпечити волонтера проживанням та одноразовим харчування в українській родині на перших 6 місяців. (Партнерським внеском у співпрацю з Корпусом Миру з боку приймаючої організації та її партнерів є пошук та вибір української сім’ї, яка б погодилася приймати в себе волонтера Корпусу Миру впродовж перших шести місяців роботи волонтера. Для цього приймаюча сторона визначає дві (2) родини, які мають добру репутацію у громаді та готові прийняти в себе волонтера. Під час зустрічі між працівником Корпусу миру та запропонованими родинами, одну з цих родин буде визначено як основну приймаючу).  Волонтер повинен проживати в кімнаті, яка зачиняється зсередини на замок чи защіпку і укомплектована найнеобхіднішими для проживання меблями та предметами побуту: (письмовий) стіл, як мінімум два стільці або крісло, настільну лампу, книжкову поличку, ліжко з матрацом,  подушку, ковдру, гардеробну шафу та дзеркало (див. Анкету для приймаючих родин). Для компенсації за спожиті комунальні послуги та одноразове харчування, волонтер робитиме щомісячний внесок до сімейного бюджету у розмірі 2,700 гривень. Будь-які інші домовленості щодо харчування можуть здійснюватися в індивідуальному порядку між родиною та волонтером без втручання Корпусу миру.

4) Забезпечити умови для роботи волонтера (Див. с.5 Супровідного листа)

Куди надсилати заповнені анкети?

Заповнені анкети мають бути надіслані керівнику проекту «Розвиток громад» Роману Олексенку на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Кінцевий термін подачі заповнених анкет 31 січня 2018 р.

Отримати детальнішу інформацію про проект, умови співпраці, а також анкети можна на офіційному сайті Корпусу миру США в Україні за посиланням:https://www.peacecorps.gov/ukraine/projects/

Тернопоільський Центр розвитку місцевого самоврядування готовий допомогти із заповненням заявки (звертайтеся до радника з питань комунікації Наталії Стрельбіцької  - 0672849881)


З повагою

Віктор Литвинчук
Директор

Тернопільського відокремленого підрозділу
установи "Центр розвитку місцевого самоврядування"

2, Олени Кульчицької, 2 поверх
Тернопіль, 46001
Україна

М: +38 0673542965

Е: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

За бланками анкет звертайтесь  -    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 
Друк

  

Відбудеться виїзд мобільного інформаційного пункту у м. Бережани

 

17 серпня 2017 року об 11.00 год. на площі міста Бережани за участю начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області Едуарда КОЛЬЦОВА та директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області Ірини ХОНДОГІЙ відбудеться виїзд мобільного інформаційного пункту у віддалених населених пунктах Тернопільської області з питань правового інформування населення.

Під час зустрічі з громадськістю відбудеться ознайомлення місцевих жителів із інформаційною компанією про запуск Всеукраїнського правопросвітницького проекту «Я маю право!», основною метою якого є сформувати нову правову свідомість шляхом інформування громадян про їхні права та механізми їх захисту, поширення знань та освітня місія, яка сприяє залученню громадян до правової активності та правосвідомої поведінки, створення при Тернопільській обласній державній адміністрації оперативного штабу, покликаного боротися зі спробами рейдерських захоплень земель та зібраного урожаю, а також про роботу мобільних інформаційних пунктів з питань правового інформування населення, з он-лайн сервісами, пріоритетами діяльності Міністерства юстиції, впровадження ініціатив Мін’юсту на території області.

Також, громадяни міста та району матимуть можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавлять особисто.

З графіком роботи мобільних інформаційних пунктів у населених пунктах Тернопільської області можна ознайомитися на сайті головного територіального управління юстиції у Тернопільській області http://terjust.gov.ua/, на сторінці Facebook та у засобах масової інформації.

 

Юстиція – відкрита для людей!

 

Начальник Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області

                           Едуард КОЛЬЦОВ 

 Директор Регіонального                    центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області

                                 Ірина ХОНДОГІЙ 

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

ПОГОДЖЕНО

 

Начальник Головного територіального

управління юстиції у Тернопільській області

Директор Регіонального центру з

надання безоплатної вторинної

правової допомоги у Тернопільській області

 

 

________________________ Едуард КОЛЬЦОВ

                           ______________________ Ірина ХОНДОГІЙ

 

ГРАФІК

роботи мобільних інформаційних пунктів

у населених пунктах Тернопільської області

 

№ п/п

Назва адміністративно-територіальної одиниці щодо якої проводиться правове інформування населення

Місце проведення

Дата проведення

Час проведення

Склад робочої групи

 

 

 

 

 

 

  1.  

м. Бережани

с.Лапшин, с.Нараїв, с.Шибалин

м. Бережани

Бережанського р-ну

17.08.2017

11.00-13.00

Кольцов Е.С., начальник Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області,

Хондогій І.В., директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області;

Хічій А.М., заступник начальника управління з питань державної виконавчої служби – начальника Управління державної виконавчої служби,

Івасюк Ю.В., заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації,

Ліщина Т.П., начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти,

Ванкевич О.О., в.о.начальника відділу з питань нотаріату,

Гетьман Л.П., завідувач сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації,

Франків Ю.Б., начальник відділу правової інформації та консультацій Тернопільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги;

Процик П.Б., начальник відділу «Бережанське бюро правової допомоги» Тернопільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової

 

 


Сторінка 1 з 2