Бережанська Районна Рада

e-mail: office@berezhany-rrada.gov.ua

Новини
Друк

Розширена нарада в РДА

25 лютого голова районної ради В.Білик взяв участь у розширеній нараді з начальниками управлінь, відділів та секторів райдержадміністрації, яку провів голова райдержадміністрації І.Гринкевич.

Під час наради обговорили питання: про стан нарахування субсидій,  про забезпечення комп’ютерами вторинної ланки  медицини району та функціонування первинної ланки медицини, про стан нарахування субсидій, про забезпечення паливом шкільні автобуси, про технічний стан закладів культури, про проведення профілактичних заходів з метою упередження захворюваності на грип та ГРВІ, про роботу структурних підрозділів РДА в програмі аскод, тощо.

На нараді було підведено підсумки роботи за минулий тиждень.

 
Друк

Декларування доходів за 2018 рік: основні аспекти

З 1 січня 2019 року розпочалась кампанія декларування громадянами доходів за 2018 рік. Відтак з’ясуємо, хто та у яких випадках повинен подавати декларацію про майновий стан, як самостійно обчислити суму податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Дізнаємось також, кому подавати декларацію не потрібно, а також уточнимо, в які терміни необхідно сплатити податкові зобов’язання, зазначені у декларації, а також визначимо витрати, дозволені для включення до податкової знижки. Саме на таких аспектах зупинимося сьогодні у нашій розмові із заступником начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Петром Якимчуком.

- Петре Миколайовичу, розкажіть, у яких випадках людина зобовязана подати декларацію?

- Насамперед хотів би наголосити, що порядок подання декларації про майновий стан і доходи та оподаткування доходів фізичних осіб визначає розділ IV Податкового кодексу України.

Варто зазначити, що більшу частину доходів громадян становить заробітна плата. Звісно, що з таких доходів, як і з багатьох інших, утримується і сплачується податок на доходи фізичних осіб, військовий збір податковими агентами - зазвичай, роботодавцями. Однак у деяких випадках фізичним особам необхідно самостійно обчислити суму податку шляхом подання до фіскального органу декларації, розрахувати суму податку та військового збору, що належать сплаті до бюджету.

- Давайте конкретно зупинимось на тих випадках, коли люди зобовязані самостійно обчислити податки.

- Платники податків зобов’язані самостійно подати декларацію та сплатити податки у випадку, якщо впродовж 2018 року вони отримували доходи від особи, яка не є податковим агентом. Це можуть бути спадщина, подарунки, доходи від здавання в оренду майна іншій фізичній особі, доходи від операцій з продажу чи обміну рухомого та нерухомого майна тощо.

Людина має обов’язок подати декларацію, якщо отримувала окремі види доходів, що не підлягають оподаткуванню при виплаті, проте не звільнені від оподаткування. До них належать такі: суми заборгованості, за якими минув строк позовної давності; нецільова благодійна допомога понад установлену норму; додаткові блага від третьої особи тощо.

Ті, хто отримував минулоріч іноземні доходи, теж повинен їх задекларувати.

- Кого звільнено від обов’язку подання декларації про доходи і майновий стан?

- Від обов’язку подання податкової декларації незалежно від виду й суми отрима-них доходів звільняються малолітні/неповнолітні чи недіє­здатні особи, які водночас пере-бувають на повному утриманні інших осіб (наприклад, батьків) і/або держави станом на кінець звітного податкового року. Це стосується також громадян, які перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні чи ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації чи у розшуку станом на кінець звітного податкового року або ж на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року.

- Петре Миколайовичу, людина не є підприємцем і здає в оренду своє житло. Чи повинна вона подавати декларацію?

- Звісно, що так. У такому випадку фізична особа, що здає в оренду майно та отримує кошти, зобов’язана подати декларацію. Крім цього, вона повинна визначити свої податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору й сплатити їх до бюджету.

- Минулого року людина продала вантажний автомобіль. Безпосередньо у присутності працівника сервісного центру МВС був оформлений договір продажу вантажівки. Відповідно сплачено податок та військовий збір. Чи потрібно подавати декларацію?

- Так. Незважаючи на те, що податок та військовий збір при здійсненні зазначеної операції сплачено, платник податку не звільнений від подання декларації.

- У які терміни потрібно задекларувати доходи?

- Громадяни, які зобов’язані подати декларацію, повинні це зробити до 1 травня року, що настає за звітним. Отже, цьогоріч для них останній день подання декларації за 2018 рік — 2 травня 2019 року. Адже, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

- Якими способами можна подати декларацію?

- Насамперед, варто зауважити, що податкова декларація подається платниками за місцем своєї податкової адреси. Це можна зробити такими способами: особисто або уповноваженою на це особою; надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

Доречно наголосити, що у разі надсилання податкової декларації поштою особа зобов’язана здійснити таке відправлення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації. Є також нюанс щодо електронного подання декларації. Подання документа в електронній формі необхідно зробити не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

- Відомо, що фіскальна служба розробила електронний сервіс, за допомогою якого можна заповнити декларацію. Декілька слів про нього.

- Такий сервіс є в «Електронному кабінеті». Він передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Хотів би наголосити на основних кроках, яких необхідно дотримуватися платникам при поданні декларації в електронній формі у режимі реального часу (online) або ж з використанням сервісу автоматичного заповнення на основі даних ДФС.

Крок перший: необхідно отримати електронний цифровий підпис. Він видається Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК) Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, що діє при Головному управлінні ДФС у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька,1, або іншими АЦСК.

Крок другий: авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа на сайті ДФС України (www.sfs.gov.ua).

Крок третій: отримати відомості про отримані доходи з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (розділ «Заяви, Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802).

Крок четвертий: скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», перевірити отримання відповіді від ДФС.

Крок пятий: перейти до заповнення на основі даних ДФС у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».

До речі, на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua) розміщена покрокова відео-інструкція з автоматичного заповнення декларації, то ж із нею можна ознайомитись.

- У які терміни необхідно сплатити платежі із задекларованих доходів?

- Граничний термін сплати податкових зобов’язань, зазначених у декларації, поданій за результатами 2018 р. для громадян — 31 липня 2019 року.

- А чи є відповідальність за несвоєчасну сплату?

- Звісно, що так. Якщо платник не сплатив суму податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, зазначених у декларації за 2018 р., то він притягується до відповідальності у вигляді штрафу. Відтак у випадку, коли сплату затримано до 30 календарних днів включно, що настають за останнім днем строку сплати, штрафна санкція складає 10% погашеної суми податкового боргу. Якщо ж сплату протермінували більш ніж на 30 календарних днів, то штрафна санкція складатиме 20% такої заборгованості. Крім того, на суму податкового боргу нараховується пеня.

- Куди звернутися людям, аби отримати практичну допомогу в заповненні декларацій, проведенні розрахунків?

- У Центрах обслуговування платників, які діють при податкових інспекціях територіальних управлінь області, фахівці фіскальної служби нададуть консультаційну та практичну допомогу. Нагадаю, що працюють Центри обслуговування так: понеділок-четвер з 9.00 год. до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 год. до16.45 год., субота та неділя – вихідні дні, обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.

Отож, чекаємо громадян, а зі свого боку обіцяємо допомогти їм виконати свій конституційний обов’язок щодо декларування доходів своєчасно та правильно.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 
Друк

До уваги власників автомобілів на іноземній реєстрації

У Тернопільській митниці ДФС нагадують громадянам, 22 лютого 2019 року о 24.00 год. 00 хв. закінчується період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5.

Тобто вже 23 лютого 2019 року при митному оформленні транспортних засобів громадян акцизний податок стягуватиметься у повному обсязі, як це передбачено чинним законодавством.

Для громадян, котрі планують легалізувати свій автомобіль, у зоні діяльності митниці функціонує два місця, де здійснюють оформлення транспортних засобів. Тож варто звернутися у відділ митного оформлення №1 митного посту «Тернопіль – центральний», який знаходиться за адресою вул. Текстильна, 28 а, м. Тернопіль, або ж відділ митного оформлення №2 митного посту «Тернопіль – центральний» - вул. Текстильна, 38, м. Тернопіль.

При виникненні запитань щодо особливостей ввезення та розмитнення транспортних засобів на іноземній реєстрації телефонуйте на номер «гарячої лінії» (0352) 43-03-21, яка діє у Тернопільській митниці ДФС.

 
Друк

На Тернопільщині підприємці активно обирають другу групу єдиного податку

Станом на початок лютого цього року на обліку перебувало 34 427 фізичних осіб-підприємців, з яких 32 610 або 95% основних платників податків, котрі здійснюють діяльність. Зокрема, 7 288 (22%) підприємців застосовують загальну систему оподаткування та 25 322 (78%) – спрощену систему оподаткування. Більшість підприємців-спрощенців перебувають на другій групі єдиного податку – 13 011 осіб. Трохи менше популярна третя група спрощеної системи оподаткування, яку обрали 7 305 представників малого бізнесу. Платниками першої групи єдиного податку є 4 906 підприємців.

У січні 2019 року приватні підприємці Тернопільської області, які обрали спрощену систему оподаткування, сплатили 39,5 млн грн єдиного податку або 102% до очікуваних надходжень. Сума додаткових надходжень склала 600 тис. гривень. Порівняно з відповідним минулорічним періодом надходження зросли на 25% або майже на 8 млн гривень.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 
Друк

Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель

Відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 23.11.2018 № 2628 – VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») індекс споживчих цін за 2017 – 2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.

Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік – 1,703, 1997 рік – 1,059, 1998 рік – 1,006, 1999 рік – 1,127, 2000 рік – 1,182, 2001 рік – 1,02, 2005 рік – 1,035, 2007 рік – 1,028, 2008 рік – 1,152, 2009 рік – 1,059, 2010 рік – 1,0, 2011 рік – 1,0, 2012 рік – 1,0, 2013 рік – 1,0,   2014 рік – 1,249, 2015 рік – 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік – для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) – 1,0, для земель несільськогосподарського призначення – 1,06, 2017 рік – 1,0.

Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Додатково:

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 18.12.2018 №605 «Про внесення змін до додатка 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2018 р. за №1471/32923, нормативна грошова оцінка одиниці площі ріллі по Волинській області станом на 01 січня 2018 року становить 21 806,00 гривень.

Також повідомляємо, що відповідно до пункту 11 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» у 2018 році за рішенням та в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, проводилась загальнонаціональна (всеукраїнська) нормативна грошова оцінка земель сільськогосподарського призначення.

Роботи із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення виконані в повному обсязі відповідно до Порядку проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року №105.

З 01.01.2019 для формування витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок сільськогосподарського призначення незалежно від форми власності (крім земель сільськогосподарського призначення в межах населених пунктів) використовуються виключно відомості про загальнонаціональну (всеукраїнську) нормативну грошову оцінку земель сільськогосподарського призначення.

 
Друк

Засідання депутатської комісії

21 лютого відбулось чергове засідання постійної депутатської комісії районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, культури, молоді, спорту, соціального захисту населення та засобів масової інформації, у якому взяли участь члени комісії – депутати: Олег Пашуля, Надія Семеген, Наталя Онишків, Василь Калинюк, Оксана Пиріг, а також запрошені: заступник голови районної ради Роман Висоцький, керуючий справами виконавчого апарату районної ради Василь Соломко, начальник відділу з гуманітарних питань Іван Головацький, головний лікар ЦРКЛ Василь Вридник, головний лікар КЗ «Бережанського центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» Віктор Цапок, провідний спеціаліст відділу освіти РДА Світлана Даньків та головний спеціаліст відділу культури, національностей, релігій і туризму РДА Алла Соколовська.

Депутати заслухали звіти керівників галузей та їх представників про виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2018 рік та перспективні плани на 2019 рік, отримали відповіді на поставлені запитання та провели конструктивну дискусію з обговорюваних питаь. Комісія також схвалила і рекомендувала на розгляд сесії районної ради ряд проектів рішень, зокрема: про затвердження платних послуг, які надаються Бережанською центральною бібліотечною системою, про виконання програми організації харчування учнів та вихованців закладів освіти Бережанського району за 2018 рік та про встановлення розміру батьківської плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та у дошкільних підрозділах навчально – виховних комплексів Бережанського району.
 
Друк

21 лютого Міжнародний день рідної мови 

21 лютого представники всіх націй і народностей світу відзначають Міжнародний день рідної мови. Свято було започатковано у листопаді 1999 року на тридцятій сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО у Парижі. Своїм рішенням ЮНЕСКО прагне підтримувати мову як ознаку культурної приналежності особи.

 
Друк

Місячник військово-патріотичного виховання триває

18 лютого в рамках місячника військово-патріотичного виховання у Потуторському НВК проведено ряд заходів, а саме: літературно-музична композиція «Україна - Соборна держава», випуск стіннівок про діяльність ОУН на Тернопільщині ( до 90-річчя створення ОУН), відкритий урок звитяги у 10 класі на тему: «Пам’ятай про Крути», презентація роботи гуртків військово – патріотичного виховання (змагання з кульової стрільби), перегляд тематичних кінофільмів про АТО, тематичний урок у 11 класі про створення Української Гельсінської спілки.
 
Друк

Перелік умов, щоб вважати контрольованою операцію з виплати заробітної плати нерезидентам

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що Міністерство фінансів України стосовно правомірності віднесення виплати (нарахування) заробітної плати фізичних осіб – нерезидентів до операцій, які підпадають під визначення контрольованих, надало роз’яснення.

Для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими є господарські операції, що впливають на об’єкт оподаткування платника податку на прибуток (далі – платник) і здійснюються:

а) з пов’язаними особами – нерезидентами, в тому числі у випадках, визначених п. п. 39.2.1.5 п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));

б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу та/або придбання товарів та/або послуг через комісіонерів – нерезидентів;

в) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п. п. 39.2.1.2 п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, або які є резидентами цих держав;

г) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи. Перелік організаційно-правових форм таких нерезидентів в розрізі держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України.

Норми визначені п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ.

Підпунктом 39.2.1.4 п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ передбачено, що господарською операцією для цілей трансфертного ціноутворення є всі види операцій, договорів або домовленостей, документально підтверджених або непідтверджених, що можуть впливати на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств платника податків.

Відповідно до п. п. 14.1.84 п. 14.1 ст. 14 ПКУ інші терміни для цілей розділу III «Податок на прибуток підприємств» ПКУ використовуються у значеннях, визначених Законом України від 16 липня 1999 року № 996-XVI «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996), національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку і міжнародними стандартами фінансової звітності, введеними в дію відповідно до законодавства.

Законом № 996 визначено, що господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.

Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 ст. 44 ПКУ).

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 із змінами, витрати відображаються в бухгалтерському обліку одночасно зі зменшенням активів або збільшенням зобов’язань. Витрати на оплату праці найманих працівників включаються до складу витрат звітного періоду.

Підпунктом 39.2.1.7 п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ визначено, що господарські операції, передбачені п. п. 39.2.1.1 (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні) і п. п. 39.2.1.5 п. п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються такі умови:

- річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

- обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.

Таким чином, якщо одночасно виконуються вищевказані умови, операції з виплати (нарахування) заробітної плати фізичним особам – нерезидентам можуть вважатися контрольованими для цілей ст. 39 ПКУ, а отже відповідно до п. п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 ПКУ по таким операціям необхідно подавати звіт про контрольовані операції.

Разом з тим, необхідно зауважити, що будь-які детальні висновки щодо віднесення конкретних господарських операцій до контрольованих надаються лише за результатами детального вивчення умов, аналізу суттєвих обставин здійснення відповідних операцій та первинних документів.

Про це повідомила ДФС України листом від 05.02.2019 №3654/7/99-99-15-02-02-17.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 
Друк

Детінізована зарплата наповнює місцеві бюджети

З метою підвищення рівня заробітної плати, ліквідації зарплатного боргу фахівці фіскальної служби об’єднали свої зусилля з органами місцевого самоврядування. Адже сплачений із заробітних плат податок на доходи фізичних осіб – основне із джерел наповнення місцевих бюджетів. Після введення в дію децентралізації об’єднані територіальні громади стали відповідальними за збільшення надходжень до своїх скарбниць. Відтак працівники територіальних органів Головного управління ДФС у Тернопільській області спільно з органами місцевої влади проводили контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці.

У січні 2019 року на засіданнях комісій заслухано керівників 46 підприємств та організацій, де заробітна плата виплачувалась у мінімальному чи нижче мінімального розмірах. Внаслідок вжитих заходів 43 підприємства підвищили рівень виплати заробітної плати. Як наслідок, до бюджету надійшло 52,5 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 68,6 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Крім того, проведена роз’яснювальна робота з аналогічних питань по 122 підприємствах та організаціях області. У результаті цього 116 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Тож до бюджету надійшло 357,3 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 474,2 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Відомості щодо суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату працівникам нижче мінімальної надано Управлінню держпраці у Тернопільській області, Департаменту соціального захисту населення Тернопільської облдержадміністрації, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Тернопільській області та головам об’єднаних територіальних громад, сільських, селищних та міських рад.

У кожному районі створено робочі групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, до складу яких входять, зокрема, і представники фіскальної служби області. Зазначені групи здійснюють обстеження суб’єктів господарювання щодо дотримання норм трудового законодавства, оформлення трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками.

За результатами контрольно-перевірочної роботи щодо платників податків,які виплачували заробітну плату та інші доходи громадянам з порушенням вимог податкового та іншого законодавства (єдиний внесок) проведено 7 перевірок суб’єктів господарювання-юридичних осіб та 2 перевірки суб’єктів господарювання фізичних осіб, за результатами яких донараховано всього 88,3 тис. грн податків та зборів (штрафних санкцій та пені), в тому числі 78,7 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 7,7 тис. грн єдиного соціального внеску, 1,9 тис. грн військового збору.

Завдяки активізації роз’яснювальної роботи щодо необхідності оформлення трудових відносин із найманими працівниками в січні прийнято 5 173 працівників.

Сектор комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області

 
Друк

Зустріч з військовослужбовцями 

Державний пріоритет - це безпека. На цьому наголосив голова обласної державної адміністрації Степан Барна під час зустрічі з військовослужбовцями військової частини А3200 у місті Бережани.

 


Сторінка 10 з 118